✆ 700 77 277✉️ info@velissariou.com

Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών - Διαχείριση Παραπόνων

Σε ποιους απευθύνεται;

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές/ντριες, Βοηθούς Διευθυντές/ντριες, Διευθυντές/ντριες Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, Λειτουργούς για Εξυπηρέτηση Πελατών και Τμηματάρχες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.

Γιατί είναι σημαντικό να παρακολουθήσετε το συγκεκριμένο σεμινάριο;

Πρωταρχικός σκοπός της κάθε επιχείρισης είναι η αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Σημαντικό ρόλο σε αυτό αποτελεί η σωστή επικοινωνία και ιδιαίτερα η διαχείριση των παραπόνων και η άμεση επίλυσή τους για την όσο το δυνατόν καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Mέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πώς να εφαρμόζουν όλο και περισσότερο μια πελατοκεντρική προσέγγιση.

Επιπλέον, σκοπός του σεμιναρίου να ενστερνιστούν οι εκπαιδευόμενοι τη σημασία της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, να γνωρίσουν τις αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης των δυσαρεστημένων πελατών και να μάθουν τους τρόπους της σωστής εξυπηρέτησης.

Στόχοι Σεμιναρίου:

Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι Εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
– Εστιάζουν απόλυτα στην έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης και της διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών
– Αναγνωρίζουν και να επιλύνουν ένα πρόβλημα πριν εξελιχθεί σε παράπονο
– Αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων τους οποίους εξυπηρετούν
– Χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες
– Υιοθετούν στην πράξη καινοτόμους και σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών που διδάχθηκαν με στόχο τη βελτίωση της Ποιότητας Εξυπηρέτησης προς τον Πελάτη
– Εκτιμούν στην πράξη τη σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη με στόχο την Ενίσχυση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας Εξυπηρέτησης
– Αναθεωρούν λανθασμένες ή απαρχαιωμένες στάσεις αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν
– Να συνειδητοποιούν στην πράξη τη σημαντικότητα εφαρμογής καινοτόμων τρόπων εξυπηρέτησης του πελάτη με στόχο την ενίσχυση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας Εξυπηρέτησης

Περισσότερες Πληροφορίες:

Με τη λήξη του προγράμματος θα απονεμηθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης του “Velissariou Training Center”

Τα μαθήματα θα γίνουν Online σε 4 συναντήσεις ως εξής:

> 1η συνάντηση: Πέμπτη 07/04/22
> 2η συνάντηση: Παρασκευή 08/04/22
> 3η συνάντηση: Πέμπτη 14/04/22
> 4η συνάντηση: Παρασκευή 15/04/22

Ώρες Διεξαγωγής: 09:00 – 12:45
Εκπαιδεύτρια: Δανάη Ιεροδιακόνου

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου:
Α) ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΑΔ (εργαζόμενοι ως μισθωτοί σε εταιρεία) – €268,00
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ – €168,00
ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ – €100,00

Β) ΓΙΑ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΑΔ (αυτοτελώς εργαζόμενοι) – €268,00

Γ) ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – €50,00

Το Σεμινάριο αυτό αρχίζει σε:

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Σεμινάρια μας επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 700 77 277 ή εναλλακτικά συμπληρώστε την πιο κάτω φόρμα εγγραφής και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σου.

Share this seminar:

Το Σεμινάριο αυτό αρχίζει σε:

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Σεμινάρια μας επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 700 77 277 ή εναλλακτικά συμπληρώστε την πιο κάτω φόρμα εγγραφής και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σου.

Share this seminar:

Testimonials

Θεματικοί Τομείς στους οποίους προσφέρουμε Πολυ-επιχειρησιακά Προγράμματα Κατάρτισης:

Άρθα και Νέα